stugan-Ikano-Vikingstad-Citygross-stugan

Imorse kom Helena ut till stugan och åt en sen frukost med mig, sedan piffade vi upp oss lite för att åka in till den stora staden. Vårt mål var Ikano! Väl där så sprang vi runt i alla affärer som hade babykläder och jösses vad mycke fint vi hittade. När vi hade handlat färdigt till Michelle gick vi in på IKEA och åt middag, drumsticks med pommes och bearnease blev det - gott!
   Helena skulle inhandla en garderob till sitt hem så det blev nästa mission. När vi hade klurat ut hur många hyllplan, trådbackar, skohyllor m.m. gick vi för att lasta på allt på vagnen och det blev en hel del kan jag lova.
   När vi skulle lasta in allt i bilen satt det två a-lagare och hejade på oss. Man fick ta i för kung och fosterland för att få in den förbannade garderoben i bilen. När allt var på plats satt jag ihoptryckt i baksätet med endast en hand tillräckligt fri för att kunna röra den.
   Nästa anhalt var i Vikingstad för att lämna över de fina presenterna till Michelle och Ullis verkade bli väldigt glad.
   Min mobil ringde och det var Johan som sa att jag fick gå ut för han, mamma, pappa och Issa kom och hämtade mig så vi kunde åka till Citygross. Där handlade vi all mat som vi ska ha till midsommar och lite annat gott.
   Nu sitter jag i mammas och pappas stuga och pustar ut efter allt farande fram och tillbaka, ska nog ta mig en San Fransisco - mums!

Trevlig kväll på er allihopa!!!



Kommentarer
sundarii

Haha, jag var tvungen att googla efter "San Francisco" och fann receptet på cocktailguiden.com och det låter faktiskt rätt lockade!

2009-06-19 @ 19:29:30
Kecka

Den är god! Men det räcker med ett par stycken eftersom de är ganska söta =0)

2009-06-20 @ 21:17:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0