Ajajajaj

Idag har jag varit och vaccinerat mig mot hepatit B och gjort ett TBC-test. Jag är ju så fruktansvärt spruträdd!!! Det gör mig ingenting om jag ska sticka andra men när jag själv ska ha en spruta så vill jag gärna sjunka genom marken... När jag spännt satt och väntade på min tur så frågade jag de som hade varit inne bland nålarna om det gjorde ont men alla sa att det inte var så farligt: "Det känns som ett myggbett ungefär." HA, jo tjena - det gjorde ju asont juh =0( Så när jag kom ut i väntrummet och sa det så sa de att de också tyckte att det gjorde ont. De lurade mig! Men tur var väl det för annars hade jag väl åkt hem. På torsdag ska jag dit igen och läsa av TBC-testet och om två veckor ska jag vaccinera mig mot svininfluensan och om fyra veckor ska jag ta den andra sprutan mot hepatit sen ska jag ta den andra sprutan mot svininfluensan.... Va fasen, jag kommer ju se ut som en nåldyna när de är klara med mig!

När de hade misshandlat mig färdigt så åkte jag in till stan för att lämna tillbaka ett par skor som gått sönder och när jag hade gjort det så la jag till några slantar och köpte adidasjackan som hör till mina nya mysbyxor =0) Det tyckte jag att jag var värd efter att jag varit så duktig och tagit två sprutor. Så nu går jag runt här hemma med mina rosa Betty Boop tofflor och min lila mysdress - hur bra som helst!


Kommentarer
Ullis

Gumman då!!! Kan tänka mig att de gjorde ont, har hört de från andra. Men jag kan i alla fall lugna dig. Jag som tjuter så fort ett nål bord kommer fram kände knappt av sprutan från svininfluensan. Det var verklligen som alla säger. Ett litet stick bara. Nog kände jag de "lilla" sticket allt, men som sagt det var inte så falrigt ändå ha ha ha.

Puss och kram

2009-11-03 @ 22:36:36
Kecka

Tack det var lugnande besked =0)

Puss älskling!

2009-11-03 @ 22:41:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0