Bilder från helgen

I fredags så hade vi såklart fredagsmys - jag lagade lite god mat sen blev det film

På lördagen åkte vi ut till stugan, Mix gjorde sig redo för resan

Kissarna gosar i sängen

På kvällen gick vi till mammas och pappas stuga och hälsade på, Ullis och barnen var där. William skulle sova över och han slocknade i soffan när han och Issa kollade på film. Det var en till liten kille som var trött så han gjorde William sällskap.

På söndagen fixade Johan och jag den sista veden

Fyllde på vedboden lite

Efter det var vi hungriga som vargar så jag fixade lite käk med hjälp  av vedspisen

 

En mysig helg har det varit.



Kommentarer
sundarii

En riktig bondkärring du :P

2009-11-19 @ 15:25:18
Kecka

Haha, japp det är jag det! Du säger bara så för att du är avundsjuk :p

2009-11-19 @ 19:31:01
sundarii

Bah! ;)

2009-11-19 @ 22:46:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0