Byxor och hockey

I går bestämde jag mig för att jag behöver köpa mig ett par nya mysbyxor. Jag har bara pyjamasbyxor och det blir lite pinsamt om man går ut i dem eftersom de är fulla med små troll. Hade på mig dem en gång när vi åkte till kebab-baren en kväll för att hämta lite mat och gissa om jag fick blickar på mig...
Idag gjorde jag slag i saken och åkte in till stan och köpte mig ett par och jag bara älskar dem




Visst är det tjusiga? Sköna är de i alla fall

















När vi hade varit på stan åkte vi hem till svärföräldrarna. Johan hjälpte pappsen med hans släpkärra och jag var duktig och dammsög ur våran bil, det var dags att ta ur tygmattorna och lägga in plastmattorna. Så nu är pärlan finfin! Efter det så bjöds det på älgstek och det var hur gott som helst!
Dagen avslutades med att gå på hockey och kolla på LHC mot Modo. LHC reducerade i den SISTA sekunden i förlägningen och vann med 4-3! Tjoho!
Ja just det, det verkar som jag klarade mig från de äckliga baskiluskerna som pärona dragit på sig =0)

Sov gott!


Kommentarer
sundarii

Min kusin Kristian hade hört att du var ihop med någon slags ledare och flyttat till Estland! Jag bara tittade på honom med stooora ögon och gapande mun. Det stämmer ju verkligen inte!

Jag frågade honom vart han hade hört det men han hade fått för sig det för länge sen.



Hoho, vi fick oss ett gott skratt idag :P

2009-11-01 @ 23:22:31
Kecka

Hahaha, va skoj. Undra om han har fått det från att Johans pappa jobbar i Estland?

2009-11-01 @ 23:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0