FREDAG!!!

Jippi! Nu är det helg! Vad ska ni hitta på då? Själv ska jag inviga helgen med att käka på Kebab-baren sen ska jag titta på Idol och om vi orkar ska vi titta på en film också. Funderar på om man ska köpa något smaskigt att knapra på till Idol =0) Kanske en chokladkaka, brukar inte äta choklad men nu blev jag sugen!
Beställde böcker nu i veckan och de kom idag så jag ska se till att plugga lite i helgen också! MÅSTE fixa en bok som heter Människokroppen - anatomi och fysiologi. Det är bara det att den kostar över 700 kr... Sitter varje dag och kollar om någon har lagt ut den på Blocket så man kan köpa den lite billigare. Är det någon av er som har den och kan tänka sig att sälja den så hojta till!
Mitt huvud känns som ett kokt ägg idag, har haft en massa föreläsningar hela dagen och den sista handlade om cellmetabolismen = komplicerat. Skulle verkligen behöva boken så jag kan plugga på det och även på proteinsyntesen och en massa annat! Tur att jag har självstudier på måndag så jag kan åka till bibblan och gräva ner mig i böckerna!

Trevlig helg alla underbara!
Puss


Kommentarer
sundarii

Fy fan, vilken dyr bok! Är den gjord av guld eller?!

2009-11-07 @ 10:06:42
Kecka

Hahahaha, ja man kan nästan trot!

2009-11-07 @ 20:47:32
sundarii

Men det är ju galet dyrt! :s

2009-11-08 @ 14:22:23
Kecka

Ja, de tror att studenter är gjorda av pengar...

2009-11-08 @ 23:30:33
Helena

Tack för en mycket trevlig helg gumman. Kram och puss

2009-11-09 @ 20:41:09
Kecka

Tack själv sötnos! Vi måste ses snart igen =0)

2009-11-09 @ 21:59:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0