Helgen över

Jahopp, dags för skola imorgon då! Har haft självstudier idag så jag har varit hemma. Hade planerat att åka till bibblan idag men den boken som jag skulle ha var utlånad så det blev inget med det... Men jag har varit duktig och jobbat med ett scenario som ska vara klart tills på onsdag, så nu är det nästan klart. Skönt att slippa ta allt precis dagen innan - känner mig lite duktig - ett vuxenpoäng till mig!

Igår kom Helena till stan, hon plockade upp mig sen åkte vi till Tornby och inhandlade presenter till vår kära pappa eftersom det var farsdag. Det blev ett par nya tofflor, en blomma som doftar ljuvligt, kakor =0) och en prinsesstårta. Han blev så glad så.

I lördags åkte jag och Johan till Stockholm som planerat. Vi hade det jättemysigt!
Jag köpte en jacka, mössa och ett halsband och Johan köpte sig en fin rock.

Så man kan summera det hela till att det har varit en bra och mysig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0