Mat!

Jisses vad hungrig jag var när jag kom hem från skolan. Men det kanske inte är så lustigt eftersom jag gick upp klockan sex och bara hade ätit frukost fast klockan var 14.30. Jaja, jag körde på en gammal klassiker. Johan tycker inte om den maträtten så jag passade på att göra den nu när han inte var hemma. Det blev potatismos med fläskkorv och senap! Mumma, det var länge sen jag åt det. Mamma och pappa brukade göra det när jag bodde hemma. Nu kommer säkert många tycka att det är äckligt men huvudsaken är väl att jag tyckte att det var gott eftersom det var jag som åt det =0)




Kommentarer
sundarii

Såklart att du tycker att det är gott, annars skulle väl du inte äta det :P

Här hemma äter vi oxå potatismos och korv, men sojakorv då, och ungarna gillar det. :)

En klassiskt huskost. Eller vad man nu säger det.. Husmanskost? Ja, där har vi ordet.



Läste i tidningen att det gick bra för LHC :)

2009-11-27 @ 18:48:44
Kecka

Ja det gick toppen!!!

2009-11-27 @ 20:58:04
Christin

Jag älskar potatismos och fläskkorv!

2009-12-02 @ 21:16:33
Kecka

Kul å höra att någon tycker om det!

2009-12-03 @ 16:05:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0