Plugg

Jag har pluggat så mycket den här veckan så det känns som ögonen går i kors snart!
Min älskling har äntligen kommit hem efter att ha varit på kurs i Göteborg i tre dagar, så nu slipper jag vara ensamstående. Tycker verkligen inte om att vara ensam, visst en dag går väl, kanske två men inte mer - då känner jag mig ensam :(

Idag tog jag en middag med Christin på Burger King - nyttigt! Gott var det i alla fall. Det är tur att jag har en s¨n gullig vän som släpper sitt kaffe för att komma och äta med mig.

Nu är det dags att kolla på Arga snickarn...


Kommentarer
Christin

Hehe ja det är klart! Jag fick ju matsällskap.

2009-11-26 @ 11:02:13
URL: http://ospecifiserad.blogg.se/
Kecka

Fniss!

2009-11-26 @ 14:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0