snart helg

Tycker verkligen att tiden bara rinner iväg! Bara två dagar kvar till helg =0) Jag och Johan har lite svårt att bestämma oss för vad vi ska göra, antingen ska vi åka ut till stugan över helgen eller så ska vi åka upp till Stockholm och strosa runt i alla affärer =0) Som det ser ut nu ska vi nog åka till huvudstaden i helgen så tar vi och åker till stugan nästa vecka istället.
Det finns en del att göra ute på landet nu när det har blivit kallt; vi måste ta ner ställningen till paviljongen, ta in ved, fodra och sätta upp vinterfönsterna. Så det finns att göra om man säger så.
Hoppas på att jag kan hitta ett par fina vinterstövlar i Stockholm för här hemma hittar jag inga som faller mig i smaken jag är lite kräsen.
Ska nog kolla på Arga snickaren som är klockan åtta, men jag tycker inte att han är så värst arg...
Råkade få dit ett streck och lyckas inte få bort det så det får väl bara där då om de nu ska envisas med att stanna kvar.....!



Kommentarer
sundarii

"arga Snickaren" är ju inte arg, han är bara råärlig :)



Jo, man minns ju hur det är att sätta upp vinterfönster och fixa ved och fans mormor, har ju bott i Fornåsa. Ett jävla elände men man måste ju..

2009-11-05 @ 07:35:04
Kecka

Haha, ja just det! Men inte visste jag att det var så pass att ni fick använda er av vinterfönster!

2009-11-05 @ 13:42:25
sundarii

Minns inte du det?! Massa tejp mellan rutorna och bomull emellan husfönster + vinterfönsterna för det inte skulle imma igen.. Men Yvonne och jag skojade ju till det en vinter och satte dit svampar och mossa som man har i adventstakar :P

2009-11-05 @ 23:16:24
Kecka

Hehe, det kanske vi ska köra med också ;0) Jag undrar var man köper vadd för den är slut. Vet du vart det finns?

2009-11-06 @ 16:56:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0