Vad har hänt sen sist?

Jo det ska jag tala om! I fredags fick jag ett kuvert av Johan som innehöll ett schema, för lördagen, som han hade gjort :) Först skulle jag börja göra mig iordning vid kl: 17 sen skulle vi till restaurant Parisien och efter det på bio. Så himla gullig han är min gubbe!

Innan vi åkte till restaurangen åkte vi och shoppade, Johan köpte nya kläder på stan och sen köpte vi hem lite prylar.
Maten var hur god som helst, men det är den alltid på Parisien så den restaurangen rekommenderar jag varmt! Efter det så vi Luftslottet som sprängdes och den var bra. Men jag tycker nog att den första filmen var bäst.

Igår storstädade vi här hemma och fixade julemys!

Idag åkte jag till bibblan med Anna och skrev om blodomloppet - sex timmar blev det! Duktigt tycker jag. När jag kom hem latade jag mig lite medans jag väntade på att Johan skulle komma hem. Sedan gjorde vi tacos och smaskade i oss.
Efter det blev det hockey LHC mot HV71 och LHC vann med 5-2 - kanon! Sen packade min älskling ihop sina väskor och begav sig ut på Sveriges vägar för han ska jobba extra och kommer inte hem förns på torsdag - buuuäääääääääääääää!!! Tycker inte om att vara ensam, tur att jag har kissarna i alla fall!

Imorgon åker jag till Ullared! Jippi!!!!


Kommentarer
Christin

Vad mysigt ni har det! :) Du får ringa när du har tid så hittar vi på något! Puisss

2009-12-01 @ 08:35:20
sundarii

Så söt din herre är :)



"Buäää"! Använder du det uttrycket fortfarande?! HAHA! Du är så go, min söta kossa.



Vi ska oxå gå på bio i veckan och kolla på den filmen :D

2009-12-01 @ 18:53:09
Kecka

Chris: Japp - jag ringer så fort jag har tid! Puss på dig min lilla snutta ;)



Sundarii: Haha, japp det sitter i benmärgen. Pussis

2009-12-02 @ 18:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0