Bare slit!

Idag har jag varit och hjälpt Issa med hennes rum, det är inte mycket kvar nu bara två våder. Så jag ska dit imorgon när jag vaknat för att fixa det sista. Tycker att det blir riktigt fint! Tänkte att jag ska lägga ut lite bilder sen så får ni se själva och säga vad ni tycker =0)

Imorgon har moster 50-års fest! Hon fyllde i onsdags. Så nu när hon har blivit ett halvt sekel så kommer det firas med en dunderfest! Hon har hyrt in ett band som spelar 50-60-tals rock - bra uppvärmning inför rockkryssningen som är i november. (Sandra, när ska du ta och följa med?!?!?! Det var ju jättelänge sen nu juh)

Nu ska jag se vem som åker ut ur Idol idag.


Kommentarer
sandra

hej det skulle varit kul att följa mä ,men det kom nåt ivägen....jag skyller inte på att jag är rädd mer tvärtom nu när jag vet vart livbåtarna å spriten finnes,,,så det är jävligt synd men får satsa på nästa år krammmm på lördag ska vi ha kul kram igen

2009-10-31 @ 00:33:50
sandra

å fan det gjorde visst båda hehehe oj då

2009-10-31 @ 01:03:00
sundarii

Vilken Sandra menar du? :P



Jag skulle hemskt vilja följa med i år men har nämligen lagt pengarna på inkommande resa till Ullared i november.. :/

2009-10-31 @ 18:26:38
Kecka

Jag tänkte faktiskt på dig men tycker självklart att det skulle vara roligt om bror och Sandra också kunde ta och följa med.

Så nu tycker jag att du får ladda till nästa år! Fan, det var ju aslänge sen juh!

2009-11-02 @ 17:25:28
sundarii

Det är väl 7 år sen sist? Ops, vad gammal jag känner mig nu då! Grr..

2009-11-05 @ 23:18:38
Kecka

Haha, dags att åka då och bli ung på nytt!!!! Du får ta och slita röven från Skägget, du har ungefär ett år på dig att förbereda dig på den tuffa separationen hahahaaha

2009-11-06 @ 17:00:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0