Barnvakt

Har hand om lilla Julius över helgen å han är ju sååå himla söt den lilla krabaten! Liten men tuff kan man säga, eller han tror det i alla fall. När han hade skrämt livet ur katterna så började han gå husesyn, då fick han syn på något jätteotäckt!!!! En katt som är gjort av tidningspapper och lim som Issa har gjort åt mig =0) Hahaha, visst att den är ganska stor men inte trodde jag att man som liten vovve kunde bli så rädd för den.
Vi har lekt en hel del med hans kattleksaker (fniss) så nu ligger han här bredvid mig och sover som en liten gris. När han vaknar är det nog dags att gå ut så han får kissa lite så det inte händer en liten olycka på golvet.
Ska ladda upp med popcorn och bubbelvatten sen ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på Idol.

Undra när gubben kommer hem idag =0)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0