Bilder från "barnvaktshelgen"

Som sagt i helgen så hade jag hand om lilla Julius och det var ett bestyr men kul. För det första måste man gå ut med honom varannan timme och sen är han ett litet knippe fullt av bus! Men det vara bara kul =0) Han är ju så himla söt den lilla krabaten. Det är så jag blir sugen på att skaffa en liten valp själv men det går ju inte nu eftersom varken jag eller Johan är hemma så mycket att det skulle gå, tyvärr! Men som tur är kan jag låna Julius ibland så jag kan dämpa min längtan lite...
Här kommer lite söta bilder på bustrollet

Han får stående öron när han tittar uppåt =0)


Lite lek med bollen tyckte han va kul






Kommentarer
sundarii

Hoppas att det går att kommentera nu då!! Grr..

Jag har försökt kommentera i 2 dagar utan resultat.

Så jag försöker på nytt nu då..



Åhh, så söt voffsen är! Tur att han är tillgänglig för dig så du kan stilla din skaffaensötvalp-dröm. Hehe. Jag är ibland sugen på en hund men har varken tid eller ork just nu så jag gosar med grannens lillvalp. Tröttnar man så kan man lämna tillbaks honom till sin matte/husse. Hehe.

2009-10-15 @ 16:56:18
Kecka

Hmm, jobbigt när blogg.se strular!



Ja, jag tycker att det är jättebra att jag kan få låna Julius ibland. Haha som sagt, det är bara å lämna tillbaka dem när man tröttnat =0)

2009-10-15 @ 17:35:30
Christin

Jag är sjuukt avundsjuk!

2009-10-17 @ 10:59:21
Kecka

Haha, du får komma hit och träffa honom =0)

2009-10-17 @ 14:08:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0