Snart fredag!!!!

Jippie! Imorgon är det fredag sen är det äntligen helg!!!! Men det är en del grejer som jag måste fixa innan jag kan börja slappna av; på förmiddagen imorgon så har jag seminarie fram till kl: 12.00, efter det ska jag och basgruppen finputsa det sista på vår fältstudie sen kan jag åka hem! Eventuellt ska jag ta en fika med min kära bror om han är i stan då. Sen ska börja fixa med mitt förbättringsprojekt där jag har studerat hur min sömn fungerar vad gällande drömmar, mardrömmar och uppvaknande under nattens gång och om den har blivit bättre när jag har försökt sätta in en del åtgärder. Efter det ska jag hem till mamma och pappa för att ta en fika och sen ska jag ta med mig söta Julius hem eftersom jag ska vara hundvakt över helgen SEN ska jag slänga mig i soffan och pusta ut och glo på tv medan Johan är med sina vänner på krogen och roar sig =0) Guuuu va skönt det ska bli!

Jag har en snarkande kisse här bredvid mig och jag ska nog följa hans exempel tror jag....

ZzzzZZzzzZzZzzzzz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0