Svininfluensan

Jahopp, det är tacken för att man hjälper Issa med hennes rum - det har visat sig att mamma, pappa och Issa nog åkt på svininfluensan! Urk, har varken lust eller tid att bli sjuk nu!!! Men vi får hoppas att jag klarar mig, har lite ont i lungorna när jag andras in djup och så lite hosta men jag hoppas på det bästa =0) Jag är stark som en björn!!! Hehe.

Rummet blir i alla fall jättefint, ska fixa till det sista nu så är det klart sen.

Stackars moster, hon vaknade upp med 40 graders feber i morse och har även hon åkt på svininfluensan så hela hennes fest blir inställd =0(

Jag ska inte bli sjuk, jag ska inte bli sjuk, jag ska inte bli sj........



Kommentarer
sundarii

O NO!!! Vad hemskt!! Iiii......

KRYA PÅ ER ALLIHOPA! <3<3<3<3<3<3

2009-10-31 @ 18:27:56
Kecka

Tackar! Men jag håller huvudet kallt och tror att jag inte kommer bli sjuk ;0)

2009-10-31 @ 19:29:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0