Torsdag

Idag har jag haft föreläsnignar hela dagen - proteinsyntesen och estetik. Mycket information blev det men det var väldigt intressant. Känner igen en del från proteinsyntesen men har mycket att lära!
Allt känns bra nu och det känns som att jag håller på att finna min rytm i studierna. Stressen som jag hade under HEL1-kursen är borta nu vilket är väldigt skönt för jag mådde riktigt dåligt ett tag eftersom jag aldrig kunde koppla av.
Snart ska vi kolla på hockey här hemma så då ska det laddas med popcorn.
Imorgon är jag ledig, jag ska till mamma och pappa för att hjälpa Issa med hennes rum. Vi håller på att fixa hennes tak och väggar. Igår målade jag taket tre gånger så det är klart nu, imorgon ska jag måla väggarna och tapetsera en fondvägg. Har gjort det så många gånger förr så det börjar sitta i ryggmärgen nu hehe, det blir så när man flyttar cirka en gång om året...
Vi ska tapetsera om vardagsrummet men det arbetet överlåter jag till stångåstaden, tycker inte att det är så där jättekul att tapetsera. Men en sak som är säker det är att jag ska ta sovmorgon i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0