Yes!

Avslutade kursen idag och det känns som jag har fått mitt liv tillbaka! Så nu kan jag börja träffa folk igen, tills nästa jobbiga kurs dyker upp ;0) Men nu tänker jag njuta så länge det varar.
Det blir en lång helg för mig, är nämligen ledig imorgon - jippi!
Ikväll blir det middag hos mina kära svärföräldrar och jag har hört rykten om att det blir moussaka, gött götti gött gött!
Ska nog slänga mig i badet så jag inte behöver skämmas över att visa mig ute bland folk, cykla i regn är inte det bästa tricket för att se snygg ut.....


Kommentarer
sundarii

Det är hårt att plugga ;)

2009-10-22 @ 20:48:26
Kecka

Ja verkligen och den här kursen har varit en helvetes-kurs

2009-10-22 @ 22:27:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0