Besök hos Ullis

I torsdags var jag i Ulrika med min basgrupp från skolan, vi var där för att få lite info till våran fältstudie. När vi åkte hem så stannade bussen i Vikingstad och därifrån skulle vi ta tåget till Linköping, men istället för att ta tåget skickade jag ett mess till Ullis för att se vad hon gjorde så jag visste om hon var hemma - det var hon. Efter en stund ringde hon mig och frågade vad jag gjorde, jag ville ju överraska henne så jag sa att jag var påväg hem från skolan. Vi pratade på under hela tiden medans jag gick hem till henne. När jag plingade på dörren så sa hon "Ahhh, vänta lite!"
Hehe, gissa vad förvånad hon såg ut när jag stod där när hon öppnade dörren =0)

Lite bilder:


En glad Ullis ♥  (kommer nog få skäll när hon ser att jag lagt ut detta foto....)


Sötnosen Michelle var gosig


Gos!



Kommentarer
jenny

Nä hon är så sött på kortet så det tror jag inte. Sedan fick hon sällskap en stund under dagen.

2009-10-03 @ 11:40:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0