Julius

I går morse vakande jag av att det plingade på dörren, jag snorde in mig i täcket och gick och öppnade. Där stod Issa och Josen med den nya familjemedlemmen i famlijen Ekström - Julius. Värdens sötaste hundvalp, jag smälte direkt när jag såg honom, har velat skaffa mig en liten hund och nu kan man lugnt säga att det inte har dämpats fast det får nog vänta iaf =0(
En busig krabat var det i alla fall =0)

Kolla bara, visst smälter man!!!
























Mamma hade köpt en bitring till Julius men den var för tung så han orkade inte lyfta den..... Men Kaspers favoritråtta tyckte han var rolig! Så han fick Mix råtta eftersom han inte leker med den. Får säga till mamma att hon får köpa kattleksaker till honom istället, hahaha. Mamma berättade att han är så liten så hon fick köpa ett katthalsband till honon eftersom det inte fanns ett tillräckligt litet till honom i affären.




Kommentarer
sundarii

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nåååååååååååå så sööööööööööööt!



Förmodar att Mr Bonzo är i himlen nu?

2009-10-02 @ 19:31:20
Kecka

Hahahaaa, visst vill man bara ha!?!?!?

2009-10-03 @ 00:01:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0