Lydnad!!!!

Ja Sandra - jag ska uppdatera bloggen =0) Men jag har liksom varit lite upptagen men det är bäst att göra som hon säger så hon inte blir förbannad på mig, hihi.

Den här veckan har det varit fullt upp så jag får skylla den tillfälliga bloggtorkan på det. Det har iaf varit jättespännande att börja på universitetet. Lite jobbigt första dagen eftersom man inte kände en kotte, men det släppte andra dagen. Vi har bla hunnit med att ha en föreläsning om sjuksköterskans historia - väldigt intressant!
De kommande sju veckorna så kommer jag mestadels vara i Linköping vilket känns skönt, då slipper jag gå upp kl. 6.00.............. Kursen som jag ska läsa heter HEL 1 (hälsa etik lärande).

I helgen har vi varit på landet, det var skönt men man hade ju hoppats på lite finare väder. JAG VILL INTE ATT DET SKA BLI VINTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart kommer jag bli med dator!! Jippie!!!! Jag beställde en idag och det var ingen billig historia men jag tänkte att det var lika bra att köpa något ordentligt som verkligen håller. Johan fick va min hjälp i datadjungeln =0) Så nu kanske jag blir lite duktigare på att blogga oftare.

Nu ska jag hälla upp lite morotsjuice och glo på tv!

See ya!


Kommentarer
sundarii

Jasså, här går du omkring och väntar en datorbebis :P

Jodu, jag är fan inte bättre själv med uppdatera bloggar, man orkar ju inte när man kommit hem :P

2009-09-09 @ 15:48:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0