Plugget

Nu börjar det kännas som man har kommit igång med skolan. Idag har jag haft grupparbete med PBL (problembaserat lärnade). Vi har läst en artikel om ett barn som lider av fetma och som nu har fått hjälp, hela hans familj ska följa ett program för att tillslut leva ett hälsosammare liv. Så vår uppgift är att ta reda på vem som drabbas av fetma, varför, vad gör samhället, vilken hjälp finns att få, när får man hjälp, hur ser statistiken ut osv. Så jag har lite att göra tills vi ska ses på torsdag igen.
Imorgon ska jag på två föreläsningar som håller på fram till lunch, sen slutar jag så då är det bara att trampa hem och fortsätta arbeta - fullt upp men kul!
Idag ska vi åka och handla sen ska jag hämta min nya dator!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0