Effektiv

Dagen började med att jag tog ett bad och Johan bakade scones till fruskost. Vad ska jag säga.... de smakade... sådär! Det var nyttiga scones med en massa grejer i och det var inte direkt någon smaksensation.

Ända sen frukosten har jag hållt igång. Städa undan lite här hemma, sorterade tvätt, tvätta, hänga tvätt, rensa garderoben och nu sitter jag här och pustar ut. Känner mig riktigt duktig =0) Men det blir å resa på sig snart för om en stund piper tvättmaskinen om att den är klar så då är det dags att sätta igång en till tvätt.

Ikväll ska Johan och jag gå på bio och se Avatar. Många säger att den är bra så jag hoppas på det!


Kommentarer
sundarii

Filmen är urbra!

Scones, det bakar jag ofta till barnen och smyger då ner choklad så de äter duktigt upp sina brödbitar :P

2010-04-11 @ 10:08:16
Kecka

Ja jisses vilken bra film!!!! Vill se en tvåa på den! Hahaha, Johan kanske ska smyga ner några chokladbitar i sconesen så jag också äter upp ;)

2010-04-11 @ 16:40:55
sundarii

Visst är filmen så himla mysig och så vacker! Det sägs att det ska komma en tvåa men det återser om det är sant eller inte.



Haha, choklad funkar alltid :)

2010-04-12 @ 13:38:56
Kecka

Ja det var verkligen en fin film. Måtte det komma en tvåa!!!!

2010-04-12 @ 17:31:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0