Måndag

Idag började min VFU och det har varit lika roligt som jag förvänatade mig. Har inte gjort så mycket idag mer än att iakta. La om ett bensår och tog några EKG. Men det är skönt att mjukstarta lite.

Nu har jag suttit och pluggat inför tentan på onsdag och det känns ganska ok, är bara lite rädd att jag ska missa något. Man kan ju det mesta men det är ju ett stressmoment att utföra ett moment när en handledare och två studenter står och observerar det man gör!!!!



Nu lägger jag plugget åt sidan och tittar på en film istället.


Kommentarer
cillan

Lycka till på tentan gumman! :) kram

2010-04-20 @ 20:33:45
URL: http://cillana.blogg.se/
Kecka

Gullig du är! Håll tummarna för mig att jag inte får infusion!!!!

2010-04-20 @ 21:21:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0