slö

Har varit duktig idag och pluggat en massa om depression och ångest. Väldigt intressant ämne! Det tog ett tag innan jag kom igång men när jag väl gjorde det så flöt det på bra =0)

När jag tyckte att det räckte för dagen ringde jag mamma så hon kom till mig efter jobbet och tog en fika - mys! Vi bara slöade över en kopp the och en smörgås, hur bra och avkopplande som helst.

Innan mamsen gick hem tog vi en promenix med Julius i det vackra vädret. Jag kände att jag var tvungen att komma ut en liten stund eftersom jag sitter inne hela dagarna när jag pluggar. Måste ju låta min kropp suga åt sig lite sol så den blir pigg och glad.

Nu sitter jag här och funderar på om det är något bra på tv....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0