Söndag...

Idag har jag tagit en ordentlig sovmorgon och det var verkligen jätteskönt att få ligga och lata sig i sängen utan en massa måsten. Men så fort jag gick upp började ångesten krypa sig på..... Jag har tenta i veckan. Det känns som att alla pluggar hela tiden men jag orkar verkligen inte ha näsan i böckerna hela dagarna. Ibland undrar jag om de pluggar lika mycket som de skriver att de gör.... Känns bara som att det inte är så rimligt, aja skit samma.

Johan sitter och kollar på F1, skitkul!!! - NOT! Jag kan de flesta namnen på grabbarna som kör fast jag inte är ett dugg intresserad.

Dagen bjuder på tentaplugg och middag hos svärisarna i Hjulle =0)


Kommentarer
Sofia

Härligt med sovmorgon!!!

Har med lite ångest inför tentan. Har INTE heller pluggat alltför mycke! Kraam på dej å ha det svinakul på vfun:)

2010-04-19 @ 08:20:28
Kecka

Ja hur gött som helst! =0)

Vi kommer nog klara tentan, man är ju bara så nervös! Men som sagt - shopping väntar efteråt!!!!



Hoppas du har en toppen VFU och att du får glänsa ordentligt ;) hahaha

2010-04-19 @ 20:51:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0