Söndag

När jag hade gått upp i morse ställde jag mig och gjorde en äppelpaj för Johans mamma, pappa och mormor skulle komma och fira mig =0)  Det var riktigt gott med äppelpaj, självklart hade jag Ekströms marsansås till ;)

När de hade åkt stack vi till Ikano och tittade runt lite. Jag hittade ett par skor som jag tyckte om så det blev å köpa dem för ett av presentkorten som jag fick när jag fyllde år. Johan köpte en jättefin tröja på MQ från Bondelid. Efter Ikano tog vi en sväng till Norrkan. Hittade en söt tunika på Gina tricot som jag köpte.

Visst ger den lite sommarkänslor?

Den här fina tröjan fick jag av Johan i födelsedagspresent =0)



Kommentarer
Christin

Oh jag vill också ha sånna skor. Väldigt fina tröjjor :)

2010-04-12 @ 09:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0