VFU

Imorgon börjar min VFU, jag ska vara på Johannelunds VC och det ska bli hur kul som helst! Sååå skönt att få slippa skolan ett tag. Mycke plugg kommer det bli ändå men det är skönt att slippa ha basgrupp. Nu ska jag ju få syssla med det som jag vill, jippi!!!

När vi var i Hjulsbro idag passade jag på att tvätta cykeln eftersom inte det blev av senast när jag skulle göra det. Nu är den så blank och fin och jag kommer svischa fram =0)



Jag är öm i mina fingertoppar... Var ju tvungen att klippa av mina naglar nu när jag ska ut på VFU :(


Kommentarer
sundarii

Men fy vad skoj! Hur länge ska du vara där? Om jag skulle bli sjuk så ska jag åka dit :P

2010-04-19 @ 08:20:21
URL: http://sundarii.blogg.se/
Mia

Hoppas du hade kul idag!!!! och att du fick sätta en kateter på en gammal gubbe ha ha ha

2010-04-19 @ 16:20:37
Kecka

Sandra: Ja det är hut skoj som helst. Hehe, du får komma hit så ska jag ta hand om dig om du blir sjuk ;)



Mia: Din "lilla" tok ;) Jag slapp kateter idag men jag la om ett bensår istället =0) Buffa på sötnosarna från mig och säg åt dem att inte vara så blyga för mig nästa gång!

2010-04-19 @ 20:50:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0