Hemma

Nu är vi hemma igen efter en fantastiskt rolig och trevlig helg i Örebro! Det blev en blandning mellan regn, tält, rödvin, bad, Pictionery, blåmärken, öl, träningsvärk, barntoa och tryckluft.....
Det regnade en del när vi var där men det gjorde verkligen ingenting, vi hade hur kul som helst ändå! Första dagen blev det lite dricka och spel (som Ullis och jag självklart vann) och andra dagen gick vi till Gustavsvikbadet. Det var mycket mindre än vad vi trodde men vi hittade en favorit"bana" - Vildforsen! Men satan vad man slog sig!!! Det blev även några ofrivilliga halvdrunkningar :bigeyes: Höll även på att tappa badtrosorna flera gånger!
Igår när alla hade lagt sig busade jag och Ullis lite. Vi skulle borsta tänderna men kom på en massa annat att göra! Vi tog en toa som var ett familjerum.... Toaletten var en sån där minitoa men det gick bra ändå :blush: På väg tillbaka till tältet hittade jag lite tryckluft som fanns för att fylla på cykeldäck och bollar, hur kul som helst! Jag bad Ullis öppna munnen så blåste jag in i den så hennes kinder fladdrade sen blåste jag i näsan på henne och vi skrattade så vi stod dubbelvikta klockan 01.30 på campingen :-d Ullis fick självklart testa på mig med, hehehe.
Imorse när vi vaknade kände vi att vi levde! Johan som så lätt får blåmärken ser ut som en prickikorv på benen. Jag känner mig som om någon har använt mig som en slagpåse men vi hade verkligen urkul!

Bilder kommer imorgon!


Kommentarer
sundarii

HAHAHAHAHAHA! Tänk på att jag varnade dig för Vildforsen ;-)men den är så svår att låta bli, så kul är den! Åh, systrarna Ekström är på full fart som vanligt - tryckpump? Oj oj, ni är verkligen busiga :-d



När man ser blåmärken på någons rygg så vet man genast att människan har gjort "kinesisk koppning". Och när man ser att någon med blåmärken på benen och höft, då vet man att den där människan har besökt Gustavsvik-badet :-P

2010-08-02 @ 08:12:08
Kecka

Hahaha, precis! :-d

2010-08-02 @ 13:18:39
jenny

Låter som en lyckad semester tipp.

2010-08-02 @ 17:46:54
URL: http://jeneriksson.blogg.se/
Kecka

Ja det var toppen!

2010-08-02 @ 21:50:50
sundarii

Var är korten????????????????????????:rolleyes:

2010-08-07 @ 22:38:46
Kecka

Fniss, jag är på landet och korten är hemma :blush:

2010-08-10 @ 23:02:37
sundarii

Men dåååååååå... :-P

2010-08-11 @ 17:09:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0