Sanningar om mig

Jahopp, Sundarii har utmanat mig att skriva 10 sanningar om mig själv så jag ska se om jag kan få ihop tio stycken....

1. Om jag måste gå upp och kissa på natten törs jag inte blunda när jag sitter på toan eftersom jag är rädd för Svarte madam....
2. Hatar att ta i stålull och keramik - får rysningar i hela kroppen
3. När jag ser typ pinnar, prickar, streck eller liknande räknar jag dem
4. Har gjort snuskiga saker med en tjej
5. Vet att mycket av livet är kärleken men jag önskar att jag vann en massa pengar också ;)
6. När jag går på offentliga toaletter öppnar jag handtaget med pappret som jag torkade händerna med
7. Skäms när det gäller min okunnighet när det gäller geografi och personer
8. Är livrädd för döden
9. Önskar att jag hade en gudstro för att slippa vara rädd för döden
10. Är rädd för att inte klara av skolan

Jag utmanar Cilla och Heidi :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0