Sjuk!

Snyft! I början av förra veckan började jag få lite ont längst bak i näsan (om ni nu förstår vad jag menar) och sen i söndags så har min röst nästan varit som bortblåst! Kan knappt prata och ibland när jag pratar så kommer det inget ljud alls. Igår var jag och Johan på handledarkurs så jag kan börja övningsköra :thumbup: När jag var där så skulle de även kolla min syn och det var inte lätt att säga alla siffror när man knappt har någon röst. Så efter ett tag sa tjejen att det var nog bäst att vi slutade så jag fick spara rösten. Ska bli så kul att få börja övningsköra igen. Hade ju ett lemp men jag körde typ tre gånger. Nu ska jag köra så fort jag får tillfälle. Däremot får teorin komma lite i efterhand eftersom jag prioriterar skolans pluggande. Men så fort det blir en lucka så ska jag slänga näsan i boken! Kanske på tiden att man tar körkort när man har blivit 27 år :blush:

Något som inte är lika roligt det är att plugga när man mår skitdåligt! Men jag har terminstenta nästa vecka på onsdag så det är bara att bita i det sura äpplet och läsa som en tok om kroppens alla mekanismer och om tanter och gubbar som har sagt något vettigt någon gång i tiden....

Sundarii påpekade att jag inte har lagt upp några bilder från när vi var i Örebro men jag lovar att jag ska göra det så fort som möjligt!

Puss på dig/er! Håll er friska!!!


Kommentarer
sundarii

Åh, Kecka bakom ratten! Jag minns massa minnen från tider då du satt bakom ratten :-P

Fy farao, jag törs inte ta körkort, det får Zam fixa själv. Haha.



Krya på dig snurpan, annars kommer jag hem till dig och tvingar dig att dricka rabarbersaft :-d

2010-08-11 @ 17:12:01
Kecka

Hahaha, ja just det! Jag hade glömt bort att jag faktiskt är en ganska erfaren bilförare, fast iof så var det ju mer än 10 år sedan :-P Förstår inte riktigt vad du menar - kände du dig inte trygg när jag körde :question:



Fy tusan! Jag ska se till att bli frisk i ett naffs så du inte kommer med den äckliga sörjan! Fast jag kanske ska lossas så du kommer ändå så vi får tillfälle att ses ;-)

2010-08-12 @ 10:53:03
sundarii

Eh, jo. Det minns du väl? När Jimmy sa åt dig "Höger" och du svängde vänster medan jag låg i baksätet och skrattade. Och vi var så skraja när killarna skulle sno bensin.. Hos Lisas pappa! HAHAHA! (hon läser inte din blogg, hoppas jag) 10 år sen? va? Var det så länge sen? Hjälp, nu känner jag mig skitgammal.



Jag törs inte ta körkort pga min syn. Har knappt inget mörkerseende heller för den delen. ;-(



Vi SKA ses, men vi har ju inte haft riktigt tid ännu :-P men jag funderar på att åka till mammas grav nästa vecka, jag kan ju höra av mig till dig då?

2010-08-12 @ 15:54:36
Kecka

ASG! Fy om han hade ertappat oss och sett mig!!! Men som sagt, hon läser inte min blogg!



Men gumman då! Förstår att det måste vara jättejobbigt att inte se ordentligt :-s



Jag har tenta nästa onsdag så om du ska dit efter onsdag så kan jag nog. Hoppas du får en fin helg! KRAM

2010-08-13 @ 12:07:31
sundarii

Jag tänkte faktiskt på torsdagen, så stressen kring tentan är över ;-) men vi kan ju avvakta och se hur vädret är på torsdag :-)

2010-08-13 @ 12:25:00
Kecka

Det låter som en bra idé! :rolleyes:

2010-08-14 @ 16:10:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0