Skolstart!

Idag började jag plugget igen. Det känns spännande men jag vet att det kommer bli tufft. Kan inte riktigt få in att jag redan har läst ett år!!!
Föresten! Jag klarade tentan som jag gjorde nu senast och det känns hur skönt som helst :thumbup: Heja mig!!!

Nu ska jag sätta mig och skriva ut schemat och titta i det lite. Var även "tvungen" att köpa en ny kalender, alltid lika roligt med en ny. Har faktiskt en som gäller året ut men jag tycker att den är så klumpig så jag köpte en liten rackare. Den nya är givetvis rosa och så köpte jag en rosa penna till den :)

Tror alla är inne för att kolla schemat för jag kommer ingen vart....


Kommentarer
sundarii

Grattis till tentan! :-d

2010-08-31 @ 19:48:13
Kecka

Tack gumman!!! :-d

2010-08-31 @ 20:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0