Finbesök

Idag ringde det på dörren så högt så jag höll på att göra i brallan och jag visste direkt vem som stod på andra sida. När jag öppnade stod min underbara Ullis och sötnosen Michelle ute i kylan och ville in :) Michelle fick en smörgås och jag och Ullis värmde oss med varsin chai latte. Sedan var det bus för hela slanten! Kan inte låta bli att bli lite stolt över min kissar. Kasper är ganska skygg men varje gång Michelle är här så försvinner det lite grann och de springer inte och gömmer sig under sängen som de brukar göra när de blir rädda. De följer efter henne och undrar vad hon pysslar med men ibland tror jag att de ångrar sig.....

Gos med fel ände på Kasper

 

Mix får en dos kärlek.... Kolla ögonen :D

 

Men jag är ju försiktig!?!?

 

Dags för städ



Kommentarer
sundarii

Asså seriöst, jag verkligen ÄLSKAR dina bilder!

2010-12-10 @ 21:13:56
Kecka

Tack, gullig du är :-)

2010-12-11 @ 03:38:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0