Julen närmar sig med stormsteg

Tiden springer iväg som en löpeld och jag känner att jag inte riktigt hinner med. Nästa tisdag har jag examination på praktiken och detta gör att det pirrar i magen! Är så rädd för att jag inte ska komma på "tillräckligt bra" omvårdnadsproblem... Ska plugga gärnet i helgen. Jag tror att jag kan finna tre omvårdnadsproblem genom sunt förnuft så om jag pluggar lite extra så kan jag nog föra ner det på papper och redovisa dem också ;) Ni får hålla tummarna för mig.

Igår var jag i skolan och fixade lite inför seminarierna som är i januari, så det känns skönt att slippa hadet hängandes över en över jul. *duktigt duktigt* Efter plugget plockade Johan upp mig vid busshållsplatsen sen åkte vi in till stan och fixade lite julklappar.

Idag har jag dock inte varit lika effektiv. Jag vet att jag borde men orkar helt enkelt inte... Det har varit så ganska mycket den senaste tiden så jag hoppas att julledigheten får mig i form igen. Jag har i alla fall tvättat idag - alltid något!

Imorgon går jag kvällspass på praktiken och tänkte prata med min handledare om hon har lite tips inför examinationen. Det var inte så länge sen som hon blev färdig sjuksköterska så hon har säkert några bra tips :)

Nu ska jag gosa med min älskling


Kommentarer
sundarii

Du klarar det :-)

2010-12-15 @ 07:09:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0