Julpyssel

Idag har Johan och jag pysslat :) Vi har bakat lussekatter och byggt ett eget pepparkakshus. Bara ritningen tog en bra stund sen tog allt det andra längre tid än jag trodde så nu är vi äntligen klara och klockan är snart 01.00. Men vi har haft väldans roligt i alla fall.

Johans lussebullar. De första såg ut som dollar-S och när jag påpekade

det gjorde han om dem. Fniss!

 

Dags att ge pepparkaksdegen en omgång!

 

Jag fixar staket till huset

 

Tadaaa! Själklart blev det lyse i det fina huset och självklart styrs lyset

med fjärrkontroll... Så blir det när min älskling är med och pysslar



Kommentarer
sundarii

Pepparkakshuset måste ju vara modern :P

Så söta ni är :)



Hm, jag blir påmind om att jag har lovat ungarna att göra pepparkakshus... Hoppas de har glömt det.... Tysssst.... sccch...

2010-12-12 @ 08:52:48
Kecka

Men du som är så pysslig ;-) Kanske ska ringa och påminna Belinda :-d

2010-12-12 @ 14:41:08
sundarii

Jag ska fixa pepparkakshuset i veckan, så de får pyssla med det - de hade minsann inte glömt... Hehe. Men min make är inte lika flitig som din så vår pepparkakshus kommer vara utan lampa ;-)

2010-12-14 @ 12:57:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0