Min vardag

Igår skrev jag terminstentan som varade i fem timmar och jag skrev hela tiden ut... Ont i fingret och handen blev resultatet av det. Jag hoppas verkligen ända in i benmärgen att jag klarar den!!! Skulle vara så himla skönt! Snart ska jag börja plugga inför nästa tenta men jag tycker att jag förtjänar några dagars paus. Är fortfarande helt slut efter att ha pressat min hjärna till max så länge.
Inför tentan åkte jag till Norrkan och flyttade in hos Karro och Kristina i två dagar och det var helt fantastiskt roligt, underbart och givande! Vi kom fram till att detta måste göras om.

Trevligt sällskap och god mat!


Idag började jag på min praktik igen och det känns skönt även om jag gärna hade haft sovmorgon idag... Gick 6.45-15.30 och gör det även torsdag och fredag sen är det helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0