Randigt är min stil!

Jag har inte riktigt fattat det själv............

Jag klarade terminstentan!!!!!!
:-O

När jag fick veta att resultatet hade kommit så vågade jag först inte kolla eftersom jag inte ville gå runt på praktiken och må piss, men till slut kunde jag inte hålla mig. De fjärilarna som far runt i magen känns som en stor svärm! Det är en jobbig känsla som jag helst skulle slippa. Men när man ser att det står ett stort G på resultatet känns det som man kan springa ett helt maratonlopp utan problem.

MEN! Jag har två ess i rockärmen..... Nämligen dessa:

Varje tenta som jag har skrivit med dessa på mina tassar har jag blivit godkänd på så härmed utnäms dessa raringar till mina superdupiga turstrumpor!!!!



Kommentarer
sundarii

GRAAAAAAAAAAAAAAATTIS Rebecka!! Vad jag är stolt över dig! :-d

2010-12-17 @ 11:38:44
Kecka

TAAAAAAAAACK SANDRA!!!!!!!!!!!!!! Jag är så lycklig :-)

2010-12-17 @ 15:59:23
Sofia

Härligt!!

Kan inte jag få låna dom nån gång!!:rolleyes:;-)

2010-12-18 @ 19:48:30
Kecka

Tänk om de bli sura då ;-) Jag tror att vi får se till att fixa ett par egna till dig :-)

2010-12-19 @ 21:05:59
Helena

Hihi så fina, men du gumman jag fundera lite hmm hur gör du om sommaren kommer tidigt och det blir ca 30 grader???:-d

2011-01-10 @ 21:06:24
Anonym

Hihi så fina, men du gumman jag fundera lite hmm hur gör du om sommaren kommer tidigt och det blir ca 30 grader???:-d

2011-01-10 @ 21:07:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0