Shopping

Idag drog jag med Johan till stan för att byta lite julklappar och så var mitt mål att hitta en fin klänning att ha på nyårsafton. Det ska bli så himla roligt! Vi ska åka till Helena och Fredrik och fira med dem och ett par till som heter Eva och Micke. Jag och Johan ska stå för efterrätten så det inhandlades också idag. Vi var i en ostaffär och köpte lite olika sorters ostar som vi ska ha till ostbricka, sen köpte vi camenbert som jag ska fritera och servera med varm hjortronsylt, var på Bolaget och köpte en flaska vitt också. Så nu ska det bara inhandlas lite olika sorters kex, vindruvor, melon och eventuellt något mer. Jo just det, jag köpte en burk med fina svarta oliver med kärnor. Undra om det bara är jag som tycker om det :rolleyes:

Det känns lite roligt när man lyxar till det ibland, egentligen borde man göra det lite oftare för det behöver inte kosta så mycket.

Jag sprang runt i hur många butiker som helst innan jag hittade en klänning som jag trivdes i! Inhandlade även smink och smycken :)





Kommentarer
sundarii

Fina saker! Eva och Micke? Det är väl inte min Eva & Micke? "Mina" är i 45+ och är jätte härliga personer. De bor i......Västra Harg? Eh.... Ja, de bor ute på landet någonstans ialf. Men det är inte dem som ska till er? För DÅ skulle världen vara ruggigt LITEN!

2010-12-28 @ 12:11:41
Kecka

Nope det är inte dem. Mina Eva och Micke bor i Rumma ;-) Håller med om att det hade varit lite läskigt annars :-s

2010-12-28 @ 23:43:37
sundarii

:-P

2010-12-29 @ 21:04:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0