Slapp dag

Tog en ordentlig sovmorgon idag vilket var hur skönt som helst! Käkade lite sen frukost - ett ägg och mannagrynsgröt. Sedan tyckte Johan att det var på tiden att jag körde igen. Jag har inte kört sen snön kom men jag ska ju även kunna köra när det är halt ;) Jag körde i 1 timme och 40 minuter. Började i industriområdet i Tornby och sedan blev det lite i stan och avslutade på parkeringen vid Coop extra. Det gick ganska bra men det är en del saker som behöver finslipas. Jag är rätt nöjd ändå eftersom jag inte har kört så mycket.

Snart kommer det plinga på dörren och när jag öppnar dörren kommer det stå en pizzagubbe som överräcker mig våran lördagsmiddag. Sedan ska vi kolla på film hela kvällen. En toppenkväll helt enkelt :P

Kom ihåg att hålla tummarna för mig på måndag mellan 15-17 då jag har min kliniska examination!!!


Kommentarer
sundarii

Var det så här när ni gjorde pepparkakshuset? :-P



http://channels.msn.se/serier/default.asp?cat=nemi&count=0&date=20101219

2010-12-19 @ 12:45:34
Kecka

Fniss, som tur var så gick det bättre för oss ;-)

2010-12-19 @ 19:37:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0