Barnvaktshelg

I fredags var jag barnvakt åt min lilla guddotter medan hennes mamma var ute och roade sig =0)
Jag kan ju tala om att det är världens snällast barn, så lätt att ta hand om. Jag lagade lite mat och bjöd Ullis på sen var det dags för henne att åka in till stan. Jag satte Michelle i ett bad vilket var roligt i typ 1 minut sen kom tröttheten över henne. Så det blev torkning och pyjamas på sen myste vi framför tv:n och tittade på Let´s dance. Det tyckte hon om, allt som låter kan man dansa till. När hon var hos mamma får ett par veckor sedan drog mamma igång elvispen eller vad det var och då började tösen å headbanga =0)
Så efter en stunds diggande slocknade hon i mitt knä och sov så sött.

Vid halv åtta vaknade jag av att hon låg och jollrade i sin resesäng och skrapade med pekfingret på tyget - intressant! Jag smög upp och gick på toa och sedan gjorde jag välling. Det var en glad Michelle som tittade upp på mig när jag lutade mig över sängen. Efter vällingen satt vi och lekte lite i sängen och då gjorde Ullis misstaget att hosta! Michelle kröp direkt fram till henne och blev jätteglad när hon såg att mamma faktiskt också låg i sängen =0) Men vi gick upp och lekte så Ullis kunde få fortsätta sova.

Dags för frukost. Eftersom jag inte har någon barnstol tog jag
korgstolen och satte fast henne i den med mitt skärp =0)

Törstig!

Hörde att hon höll på med något i hallen, hon hade hittat en intressant

tidning att läsa i hihihi

Hej moster!



Kommentarer
sundarii

Det där med stolen var smart! :)

2010-02-25 @ 08:13:23
Kecka

Ibland tänker jag till ;)

2010-02-25 @ 18:17:53
Ullis

Min sötnos. Vilka fina kort du tagit =0) Love ya

2010-02-28 @ 21:49:22
Kecka

Det går bara att ta fina kort när man fotar Michelle ;)



Love ya to hunny

2010-02-28 @ 23:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0