Jag ser det snöar!!!

Hihi, tycker det är helt fantastiskt med all denna snö! Precis som Sandra skriver på sin blogg så är jag så trött på alla som går runt och gnäller på att det är för mycke snö. Men när det inte är någon snö så gnälls det över det istället. Jag tycket att det är så fint och vackert ute med all snö. Jag är inget big fan av vintern men nu när det faktiskt är en ordentlig vinter så stormtrivs jag. Det är så skönt att slippa en vinter som bara består av slask och som bara går i grå nyanser.
I lördags var det ett rådjur i dungen

Solen glittrar i snön

Snötyngda tak

Blommorna tror det är sommar

Kissarna längtar till sommaren - de har blivit innekatter ;)

 

 




Kommentarer
sundarii

Igår var det verkligen vackert med sol :)



Snygg bild på Kasper på den sista bilden :P

2010-02-23 @ 09:39:56
a

håller tyvärr inte med dej hehe!

hatar snö. det är mysigt till julafton, veckan efter, men sen kan det försvinna tycker jag! man blir helt handikappad av det, man kan inte ta sig någonstans! :/

2010-02-23 @ 10:13:01
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Sara

Katten som sitter i fönstret ser exakt ut som min katt :O

Fina bilder! :)

2010-02-23 @ 10:42:32
URL: http://saransara.blogg.se/
Kecka

Tackar ;)

2010-02-23 @ 21:07:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0