Pluggdag

Idag  gick jag upp vid tio och satte mig för att plugga. Efter en stund började magen knorra och påminde mig om att den faktiskt vill ha lite i sig om jag ska orka, så jag gjorde mannagrynsgröt. Det är riktigt gott tycker jag. Sen kom jag igång.
På eftermiddagen kom Anna hem till mig och gjorde mig sällskap i pluggandet. Förra gången vi skulle plugga ihop blev det inte så mycket av utan vi "råkade" komma in på ämnet sex.... Men idag känner jag mig riktigt nöjd! Vi satt och pratade om olika grejer som vi tror kommer komma på provet så det känns riktigt bra. Nu vet jag vad agonist och antagonist är =0)

Tack Anna för en trevlig dag!


Kommentarer
Anna

Tack själv, gumman! :-)

2010-02-25 @ 21:55:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0