Seg

Jisses vad trött jag blev! Gick ifs upp klockan sex imorse men det är ju bara en timme tidigare än vad klockan var när jag gick upp i Åre... Måste vara att jag koncentrerade mig så hårt när jag var i skolan :D Men nu har jag tagit en power nap och hoppas på att komma igång igen.

Snart kommer mina älsklingar: Ullis, William och Michelle!!! Jippi! Jag har ju stickat lite till Michan men tyvärr så tror jag att hon bara kommer kunna ha fuskpolon som jag gjort. Hennes fossingar var större än jag trodde höhöhö.


Kommentarer
Ullis

Ha ha ja de var ju lite smått men som sagt polon satt ju jätte bra =0) Pöss

2010-02-02 @ 10:47:18
Kecka

Ja det var ju tur det ;) Hoppas hon får användning av den.

Puss

2010-02-02 @ 21:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0