Skitdag!

Idag ville jag ta tillbaka allt det där om att jag älskar all snö som kommer.... Imorse när jag cyklade till bussen så halkade och slirade jag runt i all snö eftersom det inte var plogat. Sen ville inte växlarna fungera så jag fick göra som alla barn och cykla på den lättaste växeln! När det gått dubbelt så lång tid som det brukar nådde jag hållplatsen helt genomvarm. När jag kom till skolan var jag helt seg i kolat och var inte riktigt med, tur att det var en lätt föreläsning! Sen missade jag precis bussen som skulle ta mig hem så jag fick vänta cirka en timme på nästa. När jag skulle cykla hem var jag överlycklig över att det var liiiite skottat så jag brydde mig inte ens om att jag skulle få cykla hem på den lättaste växeln. Men kanske fem minuter efter den lyckokänslan small det till och kedjan gick AV! Fick släpa hem cykel i all snö och kånka upp den för trappan så att Johan kan slå en bläng på den och laga den. Sen när jag skulle ta ur matlådan från väskan hade den naturligtvis läckt så det var spad i hela min nya väska!!!!!

Over and out!


Kommentarer
sundarii

Stackars lilla hjärta....

2010-02-24 @ 08:44:00
Kecka

Mm, tyckte väldigt synd om mig själv.

2010-02-24 @ 10:28:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0