Slö torsdag

Nör jag kom hem från skolan idag möttes jag av en ovanlig syn - Johan var hemma för han mådde inte riktigt bra. Magen knorrade så det fick bli ett par varma mackor med makrill på, smaskens! Sen orkade jag verkligen inte plugga så jag la mig ner på soffan ett tag. Sen började vi spela Donky kong och fastnade... Efter några timmar slet vi oss från spelet och åkte hem till Frans och Sandra och tog en fika för Johan skulle hjälpa Frans med en grej. Sandra, Leo och jag lekte lite med lilla Fenriz. Sen var det dags att åka hem.

Känner mig verkligen jättedålig som inte har pluggat efter skolan idag men jag orkade bara inte. Men imorgon blir det andra bullar! Jag ska bara åka en sväng med Ullis till Ikano sen ska jag ägna hela dagen åt farmakologi!!!

Sååååå kul! NOT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0