Snurrig i knoppen

Usch, idag gick jag upp klockan sex och gjorde mig iordning för att åka till skolan. Det var bara det att jag glömde att bussen går 07.10.... Alla bussar efter åtta går tjugo över och jag tänkte inte på att det var första bussen som går tidigare! Gud så irriterande! Det enda jag är glad över är att jag kom på det innan jag trampade iväg så jag slapp stå på hållplatsen en timme och frysa i väntan på nästa buss.

Detta var den avgörande saken - idag ska jag ta reda på vilka papper jag behöver för att skicka in en ansökan till att byta till Hälsouniversitetet i Linköping så jag slipper pendla!

På lördag har jag en tenta i farmakologi (läran om läkemedel). Det känns så pissigt att vara tvungen att betala buss och tågresa bara för att tentan ligger på en lördag eftersom Campusbussen som är gratis bara går på vardagar. På onsdag nästa vecka har jag tenta i medicinsk vetenskap, känns inte alls kul. Jag känner mig så orolig inför tentorna!


Kommentarer
sundarii

På en LÖRDAG? Fy skam..

2010-02-25 @ 16:07:06
Kecka

Ja, visst är det dåligt!!!

2010-02-25 @ 18:16:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0