Åre

Jippi! Imorgon åker vi till Åre och är där en vecka. Ska bli så himla skoj, självklart åker vi dit med Mia och Kaj som är våra trogna kompanjoner när det gäller skidresor.
Idag har jag och Mia varit och inhandlat lite mat till resan och kalaset gick loss på lite över tusen kronor =0) Sen var jag ju tvungen att ta en sväng förbi systemet... Fniss.
Avslutade med en semla innan vi skiljdes åt, gött var det!

Snart kommer Issa, jag har fixat lite musik som hon ska ha på sitt disco ikväll. Så storasyster får leka DJ för en kväll, men det ska nog gå bra.

Nehepp, nu har jag inte tid att sitta här mer, måste packa förtjuven!!!


Kommentarer
sundarii

Ha det SÅ KUL! Jäkla fuskmaja...

2010-01-22 @ 20:58:57
Kecka

Det ska jag. Hihi, lite avundsjuk? ;)

2010-01-22 @ 23:35:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0