Fin fint!

Igår hade jag och Johan storstädning här hemma! Jag gav mig på köket och Johan tog toan... Jag skurade alla skåpsluckor, spis, diskbänk, fönster, golv - ja allt! Så nu skiner det i köket så man nästan blir bländad ;) Det var lite jobbigt att stryka gardiner till alla rum men slutresultatet är ju helnice. Jag måste ju säga att toan blev görfin den också men det borde den vara efter att han städat i tre timmar där inne =0) Totalt tror jag att vi städade sex timmar i sträck!

Eftersom jag var så flitig igår så får detta bli min slappardag. Mamma kommer snart och dricker te med mig, trevligt!


Kommentarer
sundarii

Du kunde ju komma hit och fortsätta att städa :P

2010-01-17 @ 16:50:55
Kecka

ALDRIG! Jag är helt slut i kroppen =0)

2010-01-17 @ 20:17:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0