Första dagen i Åre

Sov som en kratta inatt pga en j*vla kudde så den ska bytas ut innan nattens sömn!
Startade dagen med en stadig frukost som Mia-mus fixade, riktigt mumsigt. Sedan tog vi bilen och åkte iväg för att hyra skidor. Fick en fin studentrabatt som inte var fy skam, det går ju åt pangar så det räcker när man är iväg på skidsemester. Sedan bar det iväg till backarna. Vinklade ner skidorna och susade ner i backen, var nära att trilla en gång men sen gick det bra. Efter ett par åk var det dags för lunch - pasta med räkor och parmesan. Och jag kan lova att de inte hade snålat med vitlöken!!! Det kändes som jag hade en vitlök i var näsborre när jag var klar...
Sedan blev det självklart mer åka av. Sista åket gick riktigt bra. Det är ju alltid trevligt att sluta på topp, hehe. Var dock tvungen att åka och byta pjäxor eftersom jag fick så fruktansvärt och i fötterna av de jag hade.
Nu har jag badat bastu, druckit några kalla och nu håller jag och Mia på att baka en tårta eftersom Johan fyller år idag!
♥ Grattis gubben! ♥

Nu ringde klockan och talade om att det var dags att fixa det sista med tårtan. Så fortsättningen av denna kväll kommer innehålla guitar hero (vi köpte nya gitarrer ;)  ), tårta och öl.

Fin fint


Kajan och jag


Kommentarer
sundarii

Grattis på dig, gamle gubben :P

2010-01-25 @ 14:24:24
Kecka

Han hälsar tillbaka ;)

2010-01-25 @ 17:16:38
Christin

Men grattis! Vad mysigt ni har verkat ha det! Jag blir så avundsjuk! Vi får ta och ses så får du berätta allt. Kram

2010-02-06 @ 11:11:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0