Hemfärd

Efter en underbar vecka i Åre är jag påväg hemåt igen. Samtidigt som det är lite tråkigt ska det bli skönt! Har åkt ca 50 mil nu och har 30 mil kvar innan jag är hemma.
Kommer nog mötas av en kelig gullekisse när jag kommer hem ;) Mys. Mix är på spa hos Gittan så honom hämtar vi nog imorgon. Undrar om det kommer vara en klump som möter oss i dörren eftersom Anders har varit hemma....
Känner lite ångest inför skolan på måndag eftersom jag har en ny basgrupp och det verkar som de har lagt upp massor med uppgifter som vi ska göra.... Jaja, det är bara att ta tjuren vid hornen och hoppas på det bästa. Kommer dock sakna Anna nu när vi inte kommer gå i samma basgrupp längre :(

En snögubbe

Måste ju självklart göra en snöängel!

Vägen hem var allt annat än bra i början, det låg en långtradare i diket som vi passerade - läskigt!



Kommentarer
Sundarii

Det såg ut som att du skulle försvinna i snön när du gjorde snöängeln :P

2010-02-01 @ 09:11:51
Kecka

Ja det var nära på! =0)

2010-02-01 @ 13:54:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0