Hujedamig!

Har gått upp klockan sex varje dag den här veckan men idag började mitt "jullov" så  jag fick sova hur länge jag ville och jisses vad skönt det var =0) När jag hade vaknat av en mardröm och återhämtat mig ringde jag till Nena för att prata lite. Det visade sig att hon också låg i sängen och drog sig, hihi. Efter 1½ timme hade vi hunnit prata om en hel del och bestämde att vi kanske kan ses torsdag nästa vecka - kul!

Innan Johan kom hem från träningen gick jag till affären med Issa och köpte lite snask till kvällen. Issa följde med mig hem. Väl hemma igen lagade jag mat, det blev ytterfilé, sås, klyftpotatis och en smarrig sallad. Sen gottade vi ner oss i soffan och tittade på Let´s dance.

Nu ska jag nog bortsa nubben och börja fundera på refrängen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0